JustForex

Wednesday 3 April 2019

LOCAL PRODUCT REVIEW BY KHAIRUL YOI

Kalau korang minat sangat kosmestik ataupun skincare, mesti korang kenal sangat dengan Khairul Yoi ataupaun Abah ni. Trademark "libas dengan pelepah sawit".

He's really good especially memberi kesedaran kepada founder ataupun pengguna tentang betapa pentingnya untuk mengeluarkan atau menggunakan produk yang selamat dan paling penting jangan overclaim.

Ada yang tak suka sebab khairul yoi ni jenis bahasa kasar tapi bagi aku biasa je. Mana tak nya, produk yang dah beratus kali di bagi info bahaya, still jugak tanya selamat ke tak. Dah di keluarkan kenyataan oleh kkm mengatakan bahaya pun still nak pakai juga.

Tak kurang juga ramai yang insaf. Khairul yoi juga banyak membantu local produk menaikkan brand mereka dengan membuat free review yang penting segala dokumen yang dia nak tu korang kene prepare la.

Ni aku ada latest produk yang khairul yoi telah review.

Korang boleh refer link ini dan aku ada juga copy gambar dari fb abah yoi incase kene benam 😂

Full credit to khairul yoi :ABAH YOI


Orgga : produk organik import dari UK dan US



Mosswiss :bakal masuk farmasi


Natuwrel : ada team R&D sendiri


Ensutouch: keluaran penyelidik dari sirim


Dr.Laurenne : di import dari Rome,Italy


Charms : Halal dari jakim , penyelidikan dari sirim


Barikabloom : sijil halal


Dr. Miba Mineralbio : di import oleh anak tempatan


Elexa : bahan di import dari switzerland


Ridzskin : Sijil halal


Yoi tak akan approved produk kalau dia tak dapat apa yang dia nak. Not kkm off course la kan dan juga lab test.

Kepada founder or bakal founder tak perlu takut la dengan yoi kalau produk korang tu trusted ok.

Segala info aku gather dari fb yoi ye dan ada aku ulah sendiri.

Nanti aku akan share apa lagi yang berguna dekat blog aku ni.


No comments:

Post a Comment