JustForex

Sunday 7 April 2019

CANDY B COMPLEX BERACUN?

Siapa yang tak pernah dengar nama candy B? Kalau perempuan ok la kan melainkan dia online seller tapi bagi segelintir lelaki yang dah berkahwin mahupun tak nama candy B ni tidak asing di dengar.

Nah korang baca keistimewaan Candy B complex ni yang aku copy paste daripada facebook. Tak sure la betul ke tak

..KHAS UNTUK LELAKI

🔥LEBIH KERAS!
🔥LEBIH TEGANG!
🔥LEBIH MANTAP!
🔥Hanya 1 biji KUAT 4 HARI

KELEBIHAN 🍊🍊 Candy B Complex 🍊🍊
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
👉Candy B Complex Merawat darah tinggi, kencing manis, kolestrol tinggi, gout, mati pucuk
👉Candy B Complex membuat Zakar lebih keras, tegang dan tahan lama.
👉Candy B Complex membantu Pemanjangan zakar ( Penggunaan 2 kotak berterusan blh panjang 0.5cm-2cm, Penggunaan 5 kotak berterusan blh panjang 2cm-4cm)
👉Candy B Complex membantu Pancutan lebih mantap
👉Candy B Complex Merawat sakit belakang
👉Candy B Complex Meningkatkan hormon
👉Candy B Complex Merangsang naluri seks

🍬🍬CANDY B COMPLEX 🍬🍬
🎀1 tin ada 12 biji
🎀4 hari untuk 1 biji makan
🎀1 tin tahan 2 bulan

ORIGINAL 100% 🤔🤔🤔🤔

Tapi tahukah anda? Candy B ni sudah di sahkan beracun oleh KKM namun masih ada yang berani jual. Sama ada mereka tahu ataupun tidak tahu yang adalah menjadi satu kesalahan menjual produk yang beracun atau mereka masih tertipu dengan " pengimport " yang mana beracun tu fake.


Ni packing dulu 2017. Aku rasa dalam tahun yang sama kantoi beracun. Bila cari entry tu balik tak jumpa dah. Kes aku on September 17. Nanti aku cerita. 

Bagi aku, korang bagi dulu dekat KKM biar KKM buat lab test, baru korang tau yang korang cakap Ori tu sangkut tadalafil ke tak




Siapa yang bertanggungjawab bawa produk ni masuk malaysia? 



Produk ni famous,dah lama KKM cari sapa owner. Dan ternyata jumpa juga walaupun aku tak pasti ni betul ke orang yang bawa masuk ataupun sekadar top agent. 

For those yang jual Candy B ni, better stop jual. Kalau korang just dropship, better tak payah jual langsung sebelum korang menangis dekat mahkamah sebab tak mampu nak adakan cash selepas jatuh hukum. Unless korang berduit. 

Fake or tak fake, hanya lab test je dapat kesan. Better jauhkan diri walaupun untung besar tapi tak berbaloi. 

Aku share dekat next topic pasal aku dengan candy B ni. 






No comments:

Post a Comment