JustForex

Monday 25 March 2019

JALAN-JALAN CARI MAKAN DI HATYAI PART 2

Since aku guna phone je untuk update blog ( gambar banyak pakai phone), maka korang boleh refer prvious post untuk part 1.

Ok sambungan nya adalah :

Usai clearance, bas meneruskan perjalanan ke hatyai dari Danok. Aku pun xsure mana bas akan drop kami nanti dan aku expect akan drop dkt bus station, maka kami akan ambik tuktuk ke hotel tapi alhamdulillah bas drop kami dekat Lee Garden. Maka jimat lah dekat situ kan.

Kami sampai di hatyai pukul 10.00am ++ waktu malaysia . Thai pukul 9.00am. So mencuba la nasib nak check in awal. In case tak leh check in,aku dah plan untuk tinggalkan luggage dekat lobby dan pergi ke jalan-jalan.

Mungkin hotel dekat Thai lain sikit kot, sebabnya kami managed untuk early check in instead of tunggu lagi 5 jam kan. Legaa boleh p rehat dan mandi. Sambung tidur sikit walaupun tak ngantuk pun.

Hotel booking di Grand Plaza hotel yang mana bersebelahan dengan Lee Garden.


Rm 127.72 per pax untuk 2 malam. Ok la kan duk centre. Aku bukan jenis yang duk motel or hotel bajet sangat atas faktor keselamatan. Kononnya la. Tp so far hotel bajet pun aku tengok juga la environment dia. Last time pergi aku stay dkt Lee Garden.  Xde la mahal sebab korang boleh devide by 2.


Ramai orang duk sini sebab senang. Centre. Malam ada pasar malam tak sure weekdays ada ke tak.



Booking katil single, di sebabkan early check in bilik ni je ada. So ok je la. Tak kisah pun janji dapat tidor


Hotel ni ada swimming pool. Tapi tak sempat merasa. Asyik jalan dengan makan je.

Dah habis part hotel, so kejap lagi aku sambung trip kami yang pertama. 😊

No comments:

Post a Comment