JustForex

Tuesday 22 May 2018

MARYKAY MAY PROMOTION

Assalamualaikum.

Sepertimana yang korang semua tahu, marykay ada monthly promo yang mana boleh buat korang tak fikir 3 kali untuk grab sebelum stock kehabisan.

Antara skincare yang korang tak boleh nak lepas kan adalah: 


Timewise miracle set yang mana terkenal dengan fungsi anti aging. Fuhhh, sangat berbaloi tau. Dah la dapat Timewise Night solution yang berharga RM 165 tu secara percuma. Sangat rugi kalau tak grab. Sebabnya dah jimat RM 165


Kalau last month, Marykay ada buat promo pengenalan kepada produk satin body, kali ni promo satin hand pulak. Kalau nak rasa jari-jemari lembut ibarat buat treatment dekat SPA, korang wajib grab this satin hand ni tau. Apply 2-3 kali seminggu, pastu lepas ni dah tak perlu pergi spa dah. tangan korang akan lembut dan berseri-seri giteww

Every year pun Marykay ada buat promotion untuk charity dan kali ni pun buat juga, setiap pembelian Sheer Dimension powder Pearls ni, RM 3 akan di sumbangkan kepada charity tau. Kiranya macam membeli sambil menderma ni.




Campaign ni bernama PINK CHANGING LIVES. 

Blusher ni sangat best tau. Warna pink natural + shining lagi. Kiranya blusher + highlighter. Sangat sesuai untuk mereka yang nampak simple pada masa yang sama tak nak nampak pucat.

Kepada korang yang berminat nak grab Promotion Marykay ni, boleh contact

Nur
017-9698951
Marykay Independent Beauty Consultant

Dan juga kepada yang nak join sebagai user pun boleh contact tau. Jangan malu-malu dan jangan segan-segan okei






No comments:

Post a Comment